donderdag 31 mei 2012

Weer eens die genen……

 

In een grijs verleden, zolang geleden dat ik nog gezellig bij mijn moeder woonde. Dus ja, heeeeel lang geleden.

Maar okay, in die tijd had mijn moeder een huis waarvan niet helemaal duidelijk was hoe de woonkamer nu moest worden ingericht. Zo kwam je beneden en stond de bank links om een paar uur later opeens weer rechts te staan.

Blijkbaar was dat huis zo moeilijk in te richten en gebeurde dit zo vaak dat het kon gebeuren dat ik als ik thuiskwam van school gewoon op de bank ging zitten om pas een tijdje later door te hebben dat hij ‘s morgens ergens anders had gestaan.

Ach, hier houd je geen trauma aan over maar het blijft wel leuk om te vertellen….

Nu komt alleen het huidige “probleem”. Blijkbaar woon ik in een huis waarvan de woonkamer haast niet in te richten is. Blijkbaar verander ik de woonkamer zo vaak dat het niet meer opvalt.

Vanmiddag kwam namelijk eerst een vriendin van Annika beneden. Ze zat vol verbazing om zich heen te kijken en vroeg zich hardop af hoe ik dat zo snel voor elkaar had gekregen. ( tja, oefening baart kunst…en wat hulp van Robert)

Nu komt Annika even later beneden en gaat op haar gemak op de bank zitten……

Dus ja, ook in dit geval valt de appel weer eens niet ver van de boom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.