woensdag 27 maart 2013

Jaaaaaa, hij kan ‘t!

 

7951

 

Zelf had ik de hoop al bijna opgegeven dat hij het ooit zou leren maar aangezien D’mitri deze keer echt gewoon schoenen met veters wilde hebben (en dus ook heeft gekregen) was juf het al zat voordat ik de bijpassende elastische veters kon aanschaffen.

Zo gebeurde het dus dat mijn achtjarige zoon samen met zijn juf naar beneden kwam om mij vol trots te laten zien dat hij HELEMAAL ZELF  een strik in zijn veters kreeg!

En blijkbaar maakt het niet uit op welke leeftijd je leert veters strikken, hier in huis worden nu in alle touwtjes mooie strikken gelegd….

Bij deze ben ik dus erg trots op mijn zoon die toch mooi heeft doorgezet en gewonnen!

2 opmerkingen:

  1. Heel fijn wanneer ze dat eindelijk kunnen :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je daar zo trots op kunt zijn he! Onze Danny heeft het ook pas kort geleden geleerd (hij is 7), omdat we nog goede veterschoenen hadden staan :-) En vanmorgen toevallig vertelde hij me dat hij sneller kan strikken dan iemand die een groep hoger zit :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.