zaterdag 10 november 2012

Daar gaan we weer……

 

Nadat ik gisteravond zag dat de zak luiers van Robert en Kim alweer bijna op was kreeg ik spontaan zo’n rothumeur. Overal lees je vrolijke verhalen van zindelijke peuters, van die peuters bij wie het gewoon spontaan over was. Gewoon geen luier meer om en klaar.

En ja we hebben het echt geprobeerd maar daar hadden onze peuters toen echt geen zin in! ( zie april 2012)

Okay, we mogen niet helemaal klagen, Ziva heeft het netjes gedaan, gewoon niet meer in de luierplassen en dat gewoon van de ene op de andere dag zonder dat wij ons er verder mee bemoeit hebben. Echt zo’n kind uit de reclame…

Kim en Robert waren dus echt niet van plan om op zo’n heerlijk makkelijke manier zindelijk te worden. Robert vertelde mij vanmorgen nog eventjes dat hij een baby was. Ja, baby’s hoeven niet naar de wc. Maar aangezien ik me nog steeds ergerde aan die stinkluiers van mijn schatjes heb ik hem ( heel onverantwoord) gevraagd of hij niet net zoals Kim en Ziva met de taxi naar school wil. Terwijl ik het zei kreeg ik al spijt maar okay dat is dus niet terug te draaien. Ergens hoopte ik nog dat hij het niet helemaal had meegekregen.

Even later gezamenlijk in bad en daarna de kleren weer aan. Gewoon maar weer de luiers gepakt en toen begon Robert.

  • Robert is groot
  • Robert wil naar school
  • Robert wil met de taxi
  • Robert wil een onderbroek
  • Robert wil een po geen wc.

Hij had mijn opmerking dus zeker wel meegekregen!

Terwijl ik sta te denken wat ik nu met Robert zal doen komt Kim eraan.

  • Kim is groot
  • Kim wil een onderbroek
  • Kim wil een hemd
  • Kim wil een po

Het houd natuurlijk een keer op dus toch de po’s maar uit de schuur gehaald. Onderbroeken aan, geen broek aan maar wel dikke sokken. En geloof het of niet de hele dag, echt de hele dag zijn Robert en Kim droog geweest!

Zoals het nu ging was zoals het in de reclame gaat met een beetje mazzel zijn wij dus na minimaal 13140 luiers in de afgelopen 3 jaar en 3 maanden eindelijk luiervrij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.