vrijdag 26 oktober 2012

Gelukt!

 

Ja echt, het is me toch echt gelukt. Eindelijk, voor de eerste keer in jaren is het mij gelukt!

Ik heb vakantie gevierd! Echt vakantie gevierd en dat gewoon in mijn eigen huis!

Wat we nu dan hebben gedaan?

  • domme spelletjes doen op de pc
  • paar dingen verkocht via marktplaats
  • gekleurd en geverfd
  • niet vroeg opgestaan
  • broodjes kebab gegeten
  • krijtverf gekocht
  • stukje muur in de grondverf gezet
  • nog wat kleuren
  • niet vroeg aankleden
  • beetje rondrommelen in huis en tuin
  • nieuwe voornemens gemaakt…

Dus ja, het is me echt gelukt om deze keer vakantie te hebben. Niks geen vakantie voor en door de kinderen maar gewoon een vakantie voor mij!

Dus vanaf maandag tot en met de kerstvakantie gaan we

  • gewoon vier keer in de week naar de taaltrein
  • toch eens zien te regelen dat D’mitri op scouting gaat
  • veel broden bakken
  • nieuwe recepten uitproberen
  • proberen toch 3 keer naar naailes te gaan
  • de tekeningen voor de verbouw van de caravan uitwerken

Dus nee, echt niks bijzonders gedaan en ik vond het heerlijk, lekker bijgetrokken en klaar voor de rest van het jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.