zaterdag 20 oktober 2012

beetje meer..

 

Heel logisch is het dat wij van veel dingen een beetje meer hebben of dat het allemaal een maatje groter is.

Zo zou ik niet zonder mijn 6 pits gasfornuis met MEGA oven willen. Ook de 5 liter kookpannen en GIGA fruitschaal zou ik bijzonder missen. Daarnaast staat er een 400 liter vriezer in de keuken en een koeling waar mijn kinderen rechtop in kunnen staan. Dus ja, groot, groter, grootst

De derde bank hebben we weg gedaan ((veel plezier ermee mam) maar die mis ik stiekem toch wel een beetje). De wasmachine en droger zijn heel standaard met een inhoud van 6 kg. De auto passen we net in met ons allen ( al lonkt zo’n mooie taxibus toch echt wel). Door ons hele huis staan kasten met van alles en nog wat. Als we nieuw bestek willen kopen moeten we meteen 2 sets kopen anders is het te weinig.

Dus ja, sommige dingen hebben we gewoon een beetje meer van nodig, sommige dingen moeten gewoon een maatje groter.

Er is echter 1 ding wat eigenlijk geheel overbodig is.

Naast de 4 mobiele telefoons (waarvan 2 met Wi-Fi ) enkele televisies en een laptop in huis hebben wij in de woonkamer 2 pc’s naast elkaar staan. Overdag zijn er regelmatig wel twee kinderen tegelijkertijd bezig maar ze zouden ook gewoon even op hun beurt kunnen wachten….

En toch, die twee pc’s worden hooguit vervangen door twee laptops want niks vinden deze vader en moeder zo fijn als ‘s avonds nog even iets geheel nietszeggends achter de computer te doen. Dus wat er ook gebeurt van mijn vierkante meter avondrust/priveterrein blijft iedereen af!

 

naamloosnaamloos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.