woensdag 12 september 2012

Soms verschillend en soms gelijk.


Vandaag kwam Chantal thuis nadat ze de stad in was geweest.
Vol trots liet ze een nieuwe blouse zien die ze had gekocht. Om de een of andere reden zat het prijskaartje zo dat we vooral niet konden zien wat hij gekost had.

En ja, onze lieftallige dochter heeft een spijkerblouse ( ja echt; een SPIJKERBLOUSE, je weet wel zo één die je in de jaren 80 ook al had, zo'n blouse waar ik de rillingen van krijg....)
Maar okay, voor deze blouse heeft ze het wonderbaarlijke bedrag van € 25,- neergeteld. Mijn opmerking dat ze dit ook wel bij de kringloop had kunnen vinden voor een tiende van de prijs werd mij zeker niet in dank afgenomen.... Daarbij moet ik haar in iets gelijk geven.... bij de kringloop zit er geen leren riempje meer om die je als veertienjarige er toch van af gaat slopen....

Maar aangezien het voorgevoel bij dochters van veertien ook wel eens kan kloppen had ze voor ons een zak met stroopwafelkruimels gekocht.... En ja, het heeft gewerkt! We hebben allemaal een heel erg lekker toetje gehad. Het leek nog het meeste op een gesmolten MC Flurry...

Eeen bodempje kruimels met daarover yoghurt die gemengt was met ongeklopte room en als topping nog wat kruimels en natuurlijk nog wat stroop!!!!
En echt zo wil ik wel vaker een toetje eten!

Dan zal ik ook niet meer zeuren over dure/lelijke kleding die gekocht is ( denk ik)

We gaan gewoon genieten van de momenten waarin we allemaal gelijk denken en de andere momenten proberen met een glimlach te doorstaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.