donderdag 13 september 2012

en…. mag ik nu dan????

 

Ze zeggen allemaal dat het zo hoort ik hoor zelfs dat het aantal vakantieweken voor schoolkinderen als “te” word ervaren.

Ja, soms vraag ik me ook wel eens af of ze überhaupt nog wel naar school gaan maar dat is eigenlijk alleen vanaf eind april tot begin juni. Dan regent het vrije dagen en vakanties.

Maar nu:

  • nu zijn de scholen twee weken bezig.
  • nu zitten mijn kinderen redelijk in een ritme.
  • nu fiets ik elke week 40,8 km om Kim weg te brengen.
  • nu wandel ik regelmatig de hele wijk door om D’mitri op te halen

Dus ja, gewoon zo als het hoort. Niks bijzonders en eigenlijk een ritme waar ik het heel goed op doe.

Maar nu:

  • moet ik ‘s avonds vroeg naar bed
  • moet ik er om denken om geen lawaai te maken ‘s morgens zodat peuters nog even blijven slapen.
  • bel ik regelmatig mijn dochter om te vragen of ze al wakker is…..
  • proberen we tussen vijf en half zes warm te eten  

En echt waar ik ben MOE. En dus echt met hoofdletters. Mijn verstand weet heel goed dat ik mijn ritme moet aanpassen maar mijn lijf heeft er nog geen zijn in. Elke dag leef ik nog met de klok in de hand om alles goed rond te kunnen plannen. Elke avond lig ik op tijd op bed om daarna uren te kunnen lezen of tv kijken. Elke ochtend heb ik dus dat de wekker om kwart over zes gewoon in mijn dromen word opgenomen. Vijf uur per nacht daar trek ik het dus echt niet op en na bijna twee weken “ritme” ben ik nu toch echt toe aan

 

vakantie

 

Nog een maandje en dan is het eindelijk zover…….. Ik zie er nu al naar uit en ga dat ook echt MIJN vakantie maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.