maandag 18 juni 2012

gelukkig hebben we er drie….

 

Ikzelf ben gezegend met een gigantisch ochtendhumeur. Alleen maar op te lossen door me de eerste tijd niet, ECHT NIET dus HELEMAAL NIET!  aan te spreken.

Geen gedoe voordat ik minimaal een (maar bij voorkeur twee) kop koffie in alle rust heb kunnen opdrinken.

Daarna is het over en kan ik prima al mijn kinderen uit bed halen of bevrijden uit slaapkamers.

 

Elke ochtend word ik echter op dezelfde wijze begroet als ik bij Robert, Kim en Ziva op de slaapkamer kom.

Robert weet niet wat hij allemaal wel of niet moet vertellen en doen om maar zo snel mogelijk bij zijn ontbijt te komen.

Kim rent me uitgebreid tegemoet voor een erg fijne knuffel.

  • Tja, en dan Ziva…..
  • Ziva heeft haar rust nodig,
  • Ziva heeft niet genoeg aan een uurtje
  • Ziva wil gewoon niks
  • Ziva is met recht de koningin onder degenen met het ochtendhumeur gen

 

 

Foto-0011

Foto-0012

Foto-0010

pfffffffffff, wat ben ik blij dat er nog twee rondlopen die haar humeur ruimschoots goedmaken…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.