dinsdag 24 april 2012

Help een themafeestje!!!!!


Om eerlijk te zijn vind ik de meeste feestjes die op school georganiseerd worden helemaal niet zoveel aan.
Kleuters die als prinses of piraat naar school mogen gaan. Middenbouwers die in sportkleding mogen en peuters die helemaal niet verkleed willen totdat ze op school zijn en dan toch willen.
Meestal begin ik dus bij de eerste uitroep van “we hebben een themafeest” al te rillen….
Deze keer vond ik het echter super! Eindelijk eens een leuk thema waarbij ik helemaal uit mijn dak kon gaan….
…..SPACE………
Wat is er nou leuker als je kind ( die zich toch regelmatig raar gedraagt) als aliën te mogen verkleden!!!!
Na enkele dagen brainstormen en proberen om avatar uit haar hoofd te praten ( die kan ik niet schminken) komen we uiteindelijk uit op een blauw wezen met zwarte en gouden kleding. Met een spin en een cleopatraslang.
Maar als je bijna elf bent wil de bui nog wel eens omslaan dus uiteindelijk werd het een geheel blauw wezen met gele tijgerstrepen ( à la avatar) en blauw met witte kleding. Wat er met haar haar gebeurde kon ze niet veel over zeggen dus had ze stiekum een bijzonder bobbelig hoofd gekregen.
Na een geslaagd feestje zijn we nog tot ongeveer half 11 bezig geweest met haar in de olie zetten maar dat mocht de pret deze keer niet drukken!!!!

Nu hopen dat D’mitri in groep 7 of 8 ook dit thema gaat krijgen… eens kijken of we van hem dan een redelijk geloofwaardige Anadin kunnen maken…


DSCF8036
Annika met een cyborg uit de klas die ik ook mocht schminken……

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig idee is dat zeg! Zo kan je er goed voor zorgen dat de kinderen hun dag van hun leven krijgen. Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.