donderdag 14 november 2013

Interview

 

Toch leuk om door je dochter geïnterviewd te worden. Ik hoorde wel bij één van de twee enige kandidaten hier in huis aangezien ze twee mensen van 18+ moest interviewen. En ook al wonen we hier met acht personen er zijne r nog steeds maar twee met stemrecht.

Maar okay dan worden er zomaar zes vragen op je afgevuurd met betrekking op het onderwerp “tijd”. Hoe vaag kan je een onderwerp eigenlijk maken….

Ik houd wel van dat soort onderwerpen en het maakt weer eens oed de verschillen hier in huis duidelijk. Manlief weet elke vraag in maximaal twee zinnen te beantwoorden, bij een heleboel vragen lukt mij dat ook wel maar vooral de vraag;

“Als tijd een persoon zou zijn, hoe zou hij er dan uit zien?”

Is echt een vraag voor mij.

Uiteindelijke hebben we mijn beschrijving redelijk kunnen inkorten want als ik los ga ga ik ook ECHT LOS!

Een man ( natuurlijk) met minimaal vier hoofden die altijd alle kanten op kijkt. Alles in de gaten houd en heel snel kan lopen om opeens stil te blijven staan.

Een man met een erg nette broek en Italiaanse schoenen en daarbij een grote grijze slobbertrui.

Natuurlijk netjes gekapt maar wel met een vieze onverzorgde baard.

In de ene hand een hoed en in de andere hand alvast een pet.

Een man klaar voor alles maar altijd overal net te laat!

ai, en ik zie zo iemand dus ook echt voor me!

1 opmerking:

  1. Hihi, dat heb ik dus met God, Allah enz. Ik geloof in iets daarboven tussen hemel en aarde, maar als je mij vraagt hoe god eruit ziet??????? Dan kun je zo'n antwoord als bovenstaand verwachten. Ik combineer gewoon alle goden uit alle godsdiensten en maak daar 1 geheel van. Bijv. een man met borsten, acht armen, een slurf in plaats van een neus en naast een kruis ook een hamer (van Thor). Soms is hij pimpelpaars, soms ook duifgrijs.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.