zondag 30 juni 2013

groter groeien…..

 

Opeens terwijl ik zo op de bank zit komt het boven. Gewoon zomaar. Niet eens iets bijzonders op tv wat zorgt dat het opeens “echt” word maar helemaal gewoon.

Ik kom er opeens achter dat kleine kindertjes gewoon groot worden. Nee, daar hoef je helemaal niet zoveel voor te doen. Gewoon wachten en kijk….. ze groeien, bloeien en dan opeens…. komen ze uit school dat ze zijn uitgezwaaid door groep 1 tot en met 7. Komen ze uit school met de mededeling dat ze niet meer heen hoeven. Dat ze alleen nog de musical hoeven op te voeren en dat ze dan vakantie hebben….

En ja, dan blijkt dat dat groeien en bloeien gewoon heel erg snel is gegaan. In acht jaar tijd van schuchtere kleuter tot mini-puber, die helemaal klaar lijkt te zijn voor de brugklas. Van 12 inch fietsje naar 28 inch opoefiets en dat allemaal in maar 8 jaar tijd.

 

samen knutselen (1)

 

sinterklaas (4)

 

DSCF8095

 

 

Tja, kleine meisjes worden dus echt groot…. moeders hebben zich maar aan te passen aan het verstrijken van de tijd ook als ze daar eigenlijk nog helemaal geen zin in hebben.

7 opmerkingen:

  1. Mooi dat het zo gaat, dat ze zomaar groeit en bloeit. En dan ook nog zo snel!
    Zou je soms ook nog even terug willen naar een tijd terug, naar het kleine? Ik wel. Al geniet ik er ook heel erg van dat ze steeds een stukje groter en zelfstandiger worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooo ja ik weet er alles van en van 12 zijn ze ook opeens 18 ,moeilijke periode,s vind ik dat die pubertijd,dus succes de volgende periode,of moet ik zeggen sterkte hihi.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. *zucht* het gaat zo ongelovelijk snel allemaal.. maar het heb allemaal ook wel weer iets leuks :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle leeftijden hebben iets....maar toch gaat het gewoon veel te snel!
    Maar geniet wel lekker van de musical! (of is hij al geweest?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ongelooflijk zo snel.....
    Een keer met de ogen knipperen en ze zijn 18, en nog een keer...

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.