vrijdag 6 februari 2015

Oooops……

 

Zo op een ochtend waar ik half zit op te letten. De hele tijd een meisje naast me die vraagt om dingen. De hele tijd is het hetzelfde meisje. Elke keer heet dat meisje Ziva….

Dus gebeurt het dat ik met een halve blik naast me reageer op een meisje met alweer een vraag. Ik laat het kind deze keer niet eens uitspreken maar zeg meteen;

“even wachten ik kom zo Ziva”.

Waarop uit een hele andere hoek van de kamer de kamer Ziva antwoord….

“Dat is niet Ziva dat is die andere”………

 

mmmmm, 5,5 jaar oud en nog gaat het wel eens mis dus!

3 opmerkingen:

  1. Met een halve blik zat je mis, maar als mama zul je ze toch altijd uit elkaar weten te houden :-).
    Ik roep weleens: NiethijehMats! Soms drie tot vier namen voor de juiste tevoorschijn komt ;-).

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gebeurt hier bijna dagelijks ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.