woensdag 4 juni 2014

Feest(jes)?

 

Voor mijn gevoel duurt het nog heel lang maar volgens mijn jongste kinderen is het toch echt al bijna zover. Nog een paar weekjes ( 2 maanden) en dan zijn ze EINDELIJK 5! Eindelijk groot en klaar voor groep 2….

Nou zit ik er al mee dat ze wat mij betreft best nog een paar jaar in groep 1 mogen blijven. Groot worden gaat immers snel genoeg…. Maar wat nog een groter “probleem” geeft is het feit dat ze toch echt alledrie een verjaardagsfeestje willen geven.

Gelukkig is het zo dat ik kinderfeestjes echt heel erg leuk vind maar deze keer toch echt moet toegeven dat ik nog geen idee heb hoe ik (wij) dit moeten gaan doen.

1,2 of 3 feestjes. Wie eventueel tegelijk enz. enz. enz.

Vandaag is alvast de start gemaakt en mochten ze alledrie apart van elkaar zeggen wie ze graag willen uitnodigen. Alledrie konden zonder moeite 6 namen noemen waarna na de door mij uitgevoerde controle bleek dat er eigenlijk geen dubbele namen tussen zaten… Okay, 1 meisje welke 3 keer word uitgenodigd en 1 jongen welke 2 keer word uitgenodigd. Verder alles anders……

Nu dus weer terug naar het dilemma…. Marcel riep nog even heel hard mee dat het dan maar gewoon 1 feestje werd. Nadat ik hem de telling even voorhield. …. 18 kleuters in ons kippenhok….. trok dat wat bij. Hij had nog even de optie om ze dan allemaal maar 2 kinderen te laten schrappen maar had zelf ook al snel door dat dat niet echt een optie is.

Zo als het er nu uit ziet hebben wij de laatste week van juni dus 3  ( HELP 3!) kinderfeestjes in 1 week ( HEEEELLLLLP) waarbij voor ons de schone taak is weggelegd om alledrie de feestjes zo bijzonder mogelijk te maken……..

Want ja drieling of niet…. het zijn toch echt drie totaal verschillende kinderen!

en dan nu ook meteen maar nadenken over 90 traktatie’s…….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.